Pod hasłem „Daj sobie czas na soczystą sztukę” marka przekonuje odbiorców, że gdy sięga się po jej wyroby piekarnicze, grillowanie staje się prawdziwą sztuką. Czytaj więcej »
Pod hasłem „Daj sobie czas na soczystą sztukę” marka przekonuje odbiorców, że gdy sięga się po jej wyroby piekarnicze, grillowanie staje się prawdziwą sztuką. Czytaj więcej »
Żabka Nano, czyli największa sieć sklepów autonomicznych w Europie, wystartowała z nową kampanią wizerunkową pod hasłem „Z automatu szybciej, łatwiej, fajniej”. Jej celem jest podkreślenie benefitów, które daje klientom Żabka Nano, tj. dostępne 24/7, szybkie i wygodne zakupy bez kas i gotówki. Kampanii towarzyszy akcja promocyjna, w trakcie trwania której, czyli od 1 do 30... Czytaj więcej »
Carrefour uruchamia kolejną odsłonę Akcji Antyinflacja. Klienci, którzy w czerwcu, od poniedziałku do czwartku, zrobią zakupy z aplikacją “Mój Carrefour” za min. 100 zł, otrzymają e-bon o wartości 10 zł do wykorzystania podczas kolejnej wizyty w tej sieci. Czytaj więcej »
1 czerwca we wszystkich sklepach sieci Intermarché w Polsce wystartuje II edycja akcji promocyjnej „Interkasa” i potrwa do 21 czerwca br. włącznie (środa). Klienci, którzy spełnią jej warunki, otrzymają e-bony o wartości 5 zł, 10 zł lub 15 zł do wykorzystania w wybranej placówce sieci. Czytaj więcej »
W dniu tak ważnym, jakim jest Dzień Dziecka, marka Rodowita rozpoczyna kolejną edycję kultowej aktywacji Wilczki Rodowita! Czytaj więcej »
Marka Grant's prezentuje kolejną odsłonę kampanii "Ekipa na Życie" wraz z udziałem utalentowanych, młodych muzyków - braci Kacperczyk, którzy podbijają serca polskiej sceny muzycznej. Ta ekscytująca współpraca ukazuje siłę kolektywności i współdziałania, ponieważ razem możemy więcej! Czytaj więcej »
Wystartowała kolejna odsłona ogólnopolskiej kampanii, w ramach której marka Snickers® adresuje momenty spędzane poza domem, podczas przemieszczania się. W wiosenno-letniej edycji działań, marka zamierza towarzyszyć konsumentom na każdym kroku – na dworcach kolejowych, w tramwajach czy galeriach handlowych, ale też w drodze do pracy – gdziekolwiek spędzają swój czas. Czytaj więcej »
Wystartowała największa w historii JBB Bałdyga kampania digitalowa promująca ofertę grillową tej jednej z najpopularniejszych marek mięsnych w Polsce. Działania pod hasłem „Grilluje w całej Polsce” potrwają przez najbliższe miesiące. Czytaj więcej »
Herbapol-Lublin startuje z nową kampanią wspierającą napoje herbaLOVE. Jej hasło - „Z miłości do smaku i orzeźwienia!”, doskonale podkreśla wyjątkowość produktów, które zaskakują fantazyjnymi kompozycjami ziół i owoców i zapewniają naturalne orzeźwienie. Działania promujące herbaLOVE będą prowadzone w szerokim zakresie w mediach digitalowych i oparte będą na... Czytaj więcej »
Gwiazdorska obsada celebruje niezapomniany smak kawy Nespresso Vertuo Czytaj więcej »
W poniedziałek, 29 maja Lidl Polska rusza z nową kampanią Zadbajmy o siebie! W drodze do zdrowszego życia liczy się każdy mały krok. Wspólnie z Anną i Robertem Lewandowskimi sieć wychodzi naprzeciw potrzebom Polaków i zachęca do budowania zdrowych nawyków. Dołączysz do wyzwania? Czytaj więcej »
Sukces kampanii #EUChooseSafeFood w ostatnich dwóch latach sprawił, że Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności (EFSA) i jego partnerzy w poszczególnych państwach członkowskich UE postanowili podjąć decyzję o rozpoczęciu trzeciej edycji kampanii. Celem inicjatywy #EUChooseSafeFood jest wsparcie mieszkańców Europy w podejmowaniu świadomych decyzji związanych z właściwymi... Czytaj więcej »
Marka Vegeta przygotowała wyjątkową propozycję dla wszystkich konsumentów. Od 22 maja można otrzymać zwrot pieniędzy za zakup przypraw Vegeta, w ramach akcji „Gotuj się na oszczędzanie!”. Wystarczy kupić przyprawy Vegeta za co najmniej 10zł, aby otrzymać zwrot 10 zł! Szczegóły znajdziesz poniżej. Czytaj więcej »
Ogólnopolska kampania promująca spożywanie pieczywa wystartowała w swojej drugiej odsłonie. Ambasadorem tej edycji projektu został Andrzej Polan – osobowość telewizyjna, restaurator, kucharz – który nie tylko przybliży konsumentom właściwości chleba i bułek, ale także poprzez swoją aktywność będzie inspirować do eksperymentowania z pieczywem w kuchni i tworzenia... Czytaj więcej »
Żywiec Zdrój Minerals+, czyli nowość na polskim rynku to połączenie krystalicznej górskiej wody źródlanej oraz minerałów i trzech witamin z grupy B. Hasło kampanii I wracasz do pionu promujące napój, będzie obecne w telewizji, mediach cyfrowych oraz w działaniach z influencerami. To produkt jakiego jeszcze nie było! Czytaj więcej »
W nowej kampanii Lubella pokazuje, jak można mądrzej gospodarować domowym budżetem. Marka zwraca uwagę na kilka prostych sposobów związanych z gotowaniem posiłków, które pomogą w lepszym zarządzaniu wydatkami. Czytaj więcej »
Sieć Lidl Polska wystartowała z kampanią pysznych lodów z włoską nutą, Bon Gelati. Intensywny smak, chrupiąca czekolada, puszyste wnętrze – to zasługa najwyższej jakości składników i sekretnej receptury. Poznaj smak włoskich wakacji z Lidl Polska! Czytaj więcej »
Wystartowała wiosenno-letnia odsłona kampanii telewizyjnej promującej napoje Tymbark. W nowym spocie marka podkreśla, że okazji do tymbarkowania, czyli spędzania czasu przy wspólnym posiłku, na świeżym powietrzu, jest jeszcze więcej! Czytaj więcej »
Warzywa i owoce zawsze i wszędzie? Z Kubusiem to możliwe! W najnowszej kampanii marka przypomina, że soki 100% i musy Kubuś stanowią pyszną porcję warzyw i owoców, bez dodatku cukru. Czytaj więcej »
Startuje kampania wspierająca wprowadzenie nowości przez Tymbark: napojów roślinnych Just Plants. Działania skupiają się na zaprezentowaniu bogatej oferty produktów oraz wskazaniu ich najważniejszych zalet: kremowości, smaku, i prostego, dobrego składu, które wyróżniają je na tle konkurencji. Czytaj więcej »
Wystartowała ogólnopolska kampania marki Grycan – Lody od pokoleń pod hasłem „Niezapomniany smak, tradycyjnie”. Od połowy maja do końca lipca materiały podkreślające jakość i doskonały smak bestsellerowych lodów Grycan oraz zachęcające do spróbowania nowości będą pojawiać się w kanałach Digital, OOH i prasie lifestylowej, a także na ekranach kin. Czytaj więcej »
Marka Orbit® została oficjalnym partnerem siódmej edycji Targów Książki Empiku. To jedno z największych wydarzeń literackich wiosny odbywać się będzie w dniach 17-30 maja 2023 r. w formie stacjonarnej i online. Oprócz setek okazji targowych, premier i nowości, spotkań autorskich na wirtualnych scenach i wyjątkowych akcji w przestrzeni miejskiej w Warszawie, przygotowano również... Czytaj więcej »
Tchibo pokazuje kolejną odsłonę kampanii mediowej „Tchibo Exclusive. Rozjaśnia myśli”. Działania obejmują m.in. aktywności w mediach online, a także w telewizji. Czytaj więcej »
Marka likieru Pani Zosia opowiada o współczesnych perypetiach Zosi i Tadeusza w najnowszej kampanii w social mediach. Czytaj więcej »
Marka Milka, w której portfolio znajduje się najdelikatniejsza na rynku czekolada, chce przekazać jeszcze więcej delikatności tym, którzy jej najbardziej potrzebują. Postanowiła odpowiedzieć na niedogodności, z którymi zmagają się mieszkańcy dużych miast. Nowa kampania Milka, w ramach której przygotowano lokalne aktywacje oraz wsparcie komunikacyjne w mediach, potrwa do końca... Czytaj więcej »
8 maja br. wystartowała ogólnopolska akcja dobroczynna na rzecz 30 fundacji i stowarzyszeń non-profit, w ramach której mikrodatki przekazane przez klientów stacjonarnych sklepów Auchan zostaną połączone ze zbiórkami na stronie Pomagam.pl. To innowacyjna w skali Polski formuła wsparcia organizacji pomocowych, której realizacja jest możliwa dzięki partnerskiemu programowi CSR... Czytaj więcej »
W sklepach Auchan Retail Polska trwa wieloformatowa kampania Wielkie majowe ODKRYCIA CENOWE - to kolejna inicjatywa sieci, wpisująca się w politykę niskich cen realizowaną przez firmę z myślą o ochronie siły nabywczej polskiego konsumenta. Akcja trwająca miesiąc, od 27 kwietnia do 27 maja br. obejmuje różnorodne działania sprzedażowe i aktywności dla konsumentów, wspierane... Czytaj więcej »
Wraz z nadejściem wiosny, rozpoczął się sezon na nowalijki. Świeże, soczyste, pachnące owoce i warzywa to istna bomba witaminowa. Na Ryneczku Lidla można znaleźć pod dostatkiem dobrodziejstw natury, które codziennie trafiają do sklepów sieci. Już od czwartku, 4 maja do soboty 6 maja będzie można skorzystać z promocji na wybrane owoce, zioła i warzywa. To doskonała okazja,... Czytaj więcej »
Nadchodzi lekki czas – wszystko dzięki nowym piwom z rodziny Lekkiego Żywca – teraz dostępnych w zielonych butelkach zwrotnych. Marka promuje tegoroczne nowości w spotach emitowanych od 1 maja. Czytaj więcej »
Żabka wciąż szuka nowych sposobów, aby upraszczać codzienne życie swoich klientów, a tym samym uwalniać ich czas. Obecnie rozbudowuje swój program lojalnościowy, dając użytkownikom aplikacji Żappka możliwość wymiany otrzymywanych za zakupy żappsów na atrakcyjne benefity od partnerów zewnętrznych. „Wszystko za żappsy” jest dostępne w aplikacji od 26 kwietnia. Czytaj więcej »
Marka BLITZbee nie tylko tworzy naturalne i funkcjonalne...
Wywiad z Adamem Dutkowskim – Product Management Managerem w...
Wywiad z Urszulą Bonecką oraz Moniką Ziembowską ...
Trzy pytania do Piotra Pilarskiego, Managera ds. Sprzedaży i...
Wywiad z Aleksandrą Jakubowiak, Martini Marketing Managerką w...
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki...
Jak podaje Centrum Monitorowania Rynku, największa wartość...
Miód coraz rzadziej kojarzony jest wyłącznie z tradycją i...
Projekt MŁODE GŁOWY Fundacji UNAWEZA Martyny Wojciechowskiej...
Podsumowanie ogólnopolskiej zbiórki w sklepach sieci Auchan ...
Marka Kubuś od lat pojawia się na eventach Runmageddonu KIDS...
Pyszny smak i najwyższa jakość to znaki rozpoznawcze...
Marka Fresh&Fruity ponownie zaskakuje miłośników...
Rewolucja w puszce...
Nowość od marki Krakus! Odkryj innowacyjny sposób na szybkie...
Z szacunku do tradycji i z myślą o przyszłości Lantmannen...
Jeszcze więcej punktów i wyjątkowe nagrody dla klientów...
Startuje kampania z okazji UEFA Women’s EURO 2025...
Tego lata marka Soplica, która w swoim portfolio posiada m.in...
Pełnia smaku piwa nie wymaga alkoholu. Dzięki autentycznym...
Muzyka, smak i design...